top of page

Åžubat, 2023

Hallstatt, Slovenya

Türk Havayolları ile Saat 08:35’te Ä°stanbul Havalimanı’ndan Bologna’ya uçuyoruz. Saat 14:10’de Bologna’ya varışımız sonrası aracımıza biniyor ve Toskana’nın telaÅŸsız, tadına vara vara yaÅŸama prensibine fotoÄŸraf tutkumuzu da katarak muhteÅŸem manzaraların, gurme lezzetlerin ve harika ÅŸarapların keyfini çıkarmak üzere 4 gece konaklamamızı yapacağımız Val D’ orcia’nın kalbindeki otelimize yerÅŸeliyoruz.

Otelimizin mükemmel konumu ile tüm fotoÄŸraf noktalarımıza rahatça ulaÅŸabileceÄŸimiz gibi workshoplarımızı da keyifle yapabileceÄŸiz.

Yaklaşık 2 buçuk saatlik yolcuÄŸumuzun ardından odalarımıza yerleÅŸiyoruz ve günbatımı için hazırlanıyoruz. Günbatımında Toskana’nın simgelerinden göz alabildiÄŸince uzanan yeÅŸil tepelerinden birinde yer alan bir çiftlik evininde yer aldığı pastoral bir manzarayı fotoÄŸraflıyor olacağız.

GündoÄŸumunda, Toskana ile âdeta özdeÅŸleÅŸmiÅŸ, Ä°talya deyince mutlaka bir yerlerde karşınıza çıkmış, Val d’Orcia bölgesindeki bir  çiftlikevini ve hemen ardından küçük bir kiliseyi fotoÄŸraflayacağız. Otele dönüÅŸümüzde kahvaltının ardından bin yılı aÅŸkın tarihleri olan ÅŸirin Toskana kasabalarını fotoÄŸraflamak üzere yola çıkıyoruz.

Bu kasabaların dar sokakları bizlere mükemmel sokak fotoÄŸrafları çekme fırsatı veriyor. GüneÅŸi bu kasabalardan birinde batırıyor ve otelimize dönüyoruz.